čtvrtek 2. června 2011

T-Mobile nikdy víc!

Původně jsem chtěl napsat něco, co může Vás ostatní duchovně obohatit. Chtěl jsem psát třeba o důvěře. Bodám na to. Dnes mě můj operátor, slovutný T-Mobile CZ, vytočil natolik, že napíšu o něm. Opět.

A vlastně je to taky o důvěře. Vždyť zákazník musí poskytovateli služeb důvěřovat. Například v tom, že mu poskytovatel služeb nelže, neokrádá ho a pracuje skutečně pro něj. Dlouho jsem důvěřoval. Minimálně do první faktury jsem byl ochoten přistoupit na kajícnou myšlenku, že by T-Mobile CZ (a ukažme si na něj prstem) mohl skutečně pracovat pro zákazníka. Ale jak jsem napsal dříve, mýlil jsem se.

ŠTVOU VÁS OPERÁTOŘI? PŘIDEJTE SE K NAŠÍ INICIATIVĚ "Den zákazníkovy odplaty mobilním operátorům" NA FACEBOOKU!

Konečně ale nadešel čas pomsty. Pomsta nejlépe chutná za studena, říká se. V době, kdy chceme s přítelkyní založit firemní telefonní síť s nemalou útratou, jsem usoudil, že bude nejlepší od prolhaného T-Mobile CZ odejít. A ejhle, věc není tak snadná. Nejde to udělat po telefonu. Ani mailem. A dokonce ani na pobočce. Krása. Udělejte to doporučeným dopisem do sídla firmy, sdělila mi ledová královna na pobočce na Vítězném náměstí v Dejvicích a ještě se mě snažila přemlouvat, abych za nějakou tu výhodu zůstal. Popsal jsem ji, že mé příští účty za telefon budou dost vysoké a nehodlám dávat jejich společnosti ani o korunu navíc, než musím a po tom, co jsem se zeptal, zda existuje nějaký výpovědní formulář, málem jsem kouskem ledu dostal do úsměvu. Ne, ne, holenku, nikam, tady budeš.

Takže teď píšu dopis. Rád bych, aby začínal slovy "Milé straky prolhané zlodějské, měsíce jste mě vysávali a teď přišel čas poslat Vás do haj.lu!" Obávám se ale, že by mi ho pro formální nedostatky vrátily zpět. 

Tak uvidíme, jak to dopadne, pokud se mi ale podaří smlouvu vypovědět dříve, bude to heroický čin srovnatelný s Hannibalovým přechodem Alp na slonech. 

A co Vy a Vaše zkušenosti s operátory?

ŠTVOU VÁS OPERÁTOŘI? PŘIDEJTE SE K NAŠÍ INICIATIVĚ "Den zákazníkovy odplaty mobilním operátorům" NA FACEBOOKU!

Žádné komentáře:

Okomentovat